2010. december 11., szombat







Múlt szerdán hivatalosak voltunk egy exkluzív Daalarna divatbemutatóra az InterContinentálba.Érdekes volt...Sajnos ha magyar divattervezőkről van szó (tisztelet a kivételnek, hála az égnek mára már egyre több van), mindig mosolyogva indulok neki ezeknek az eseményeknek, nem sok jót várva. Amikor megérkeztünk, kritikusan végignéztem a magyar "celebeket", akik megjelentek eme csodás eseményen és igen, azt kaptam amire számítottam. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy a legtöbb média szereplő, MIÉRT nem tud normálisan felöltözni. Értem én, ha valaki nem tudja, hogy mit mivel hordjon, de akkor könyörgöm kérjen segítséget. Nem tartom normálisnak, hogy Magyarországon még a tévé műsorokban SEM látunk olyan "elájulok" összeállításokat, ami igazán elszomorító, hiszen így hogyan is várhatnánk el, hogy kis országunkba ne csak a turisták öltözzenek jól.
"Istenem gyönyörű"..."Ó te jó ég láttad ezt a csodát"...hangzottak el az ehhez hasonló mondatok a hátam mögül az egész show alatt...Igazán örülök, hogy a legtöbb nőnek elég ennyi esztétikai élmény, de sajnos én nem tartozok közéjük. Nem elég kifejező az, hogy egy téma köré épült a kollekció, hiszen szinte csak ugyan olyan ruhákat láttam kisebb-nagyobb változtatásokkal, vagy más színekben:)...Én, személy szerint nem tudom elviselni a fényes anyagokból készült fűzős "csodákat", amiket minden nagyobb társadalmi eseményen láthatunk. Kérdezem én...miért csak eddig terjed a tudás ezen a téren????Miért nem lehet valami mást csinálni, valami újat, ami akár követi az irányzatokat??? Ákos azt kérdezte tőlem: "ide még nem jutott el az a fogalom, hogy cipzár" és milyen igaza van...egyszerűen nem hiszem el, hogy lehet évről-évre ugyan azt megtervezni...fűző+tüll.
Egyedül az esküvői fürdőruhát tartottam jó ötletnek, de azt sem ebben a formában (2. kép).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése