2010. december 13., hétfő




Rénszarvas, karácsonyfa, Barbi (karácsonyaholic:))...ez a három dolog, ami eszembe jut az idei szezon "norvégminta" őrületéről. Előttem van az a kép, amikor Barbi november közepén meghatódva áll lakása közepén és csodálja a karácsonyi égőkkel behálózott nappalit, valamint a hatalmas masnikkal telepakolt karácsonyfát. És igen, van aki ennyire szereti a karácsonyt, ami szerintem annyira jó dolog, kár hogy engem valahogy sosem leng át ez a Christmas feeling.Bár igazság szerint csak a karácsonyt megfertőző rohanást és vásárlási lázt vagyok képtelen elviselni,ami megbolondítja az embereket. Szóval Barbit látva arra jutottam, hogy megpróbálom magam egy kicsit "elkarácsonyiasítani".Persze nem a szó szoros értelmében, ezért kicsit máshogy fogtam fel a dolgot. Így jött létre ez a "stilizált" karácsonyi összeállítás, amire ha ránézek máris Aspenben és a D&G téli kifutóján "érzem magam". Továbbá rá kellett hogy jöjjek, hogy ez a norvégminta nem is olyan hülyeség, hiszen sokféleképpen lehet hordani, sőt még egy magassarkúval kombinálva szerintem nagyon érdekes összhatást is el lehet érni.

Reindeer, Christmas-tree and Barbi("Christmasaholic")...these three word come to my mind, when I think about the new Norwegian style madness. I just can't forget when Barbi was standing in her flat (at the middle of NOVEMBER), wondering her beautiful living-room full of Christmas-tree ornaments. It was touching. And yes luckily there ARE people, who adore Christmas...except me unfortunately. Well honestly the thing, what I don't like in Christmas is the Christmas-rush, when everybody go mad...horrible. So, I saw Barbi and I decided to create a Christmas look(for her). That's why I made this stylized Xmas look and with the help of this I feel myself in Aspen, or at the runway of D&G(2010/2011 Fall/Winter). Furthermore, I fall in love in this style, because you are able to combine it with everything...e.g. with stiletto(great look)...
.

1 megjegyzés: