2011. május 8., vasárnap








Azt biztos, hogy ez a cipőm a legszebb az összes közül, igaz egy Louboutin hogy is ne lenne az, hiszen a piros talpak mindent megbolondítanak. A hétköznapokban nem is szoktam hordani ezt a csodát, de ehhez a piros nadrághoz nem bírtam megállni, hogy ne ezzel rakjam fel a pontot az i-re. Valamint az is nagyban hozzájárult eme igen fontos döntésemhez, hogy ezt a lookot
az egyszerűség jellemzi, ami -hogy is mondjam- nem a hozzám legközelebb álló valami.
Végezetül hölgyeim én azt mondom, hogy egy Louboutin cipő elengedhetetlen kelléke egy igazi nő életének, még ha van hogy éveket kell rá spórolni:)...

Muszáj volt csatolnom egyik kedvenc képemet, amit ha megnézünk szerintem érthetővé válik, hogy miért "szerelmesek" nők milliói Christian Louboutin mester remekeibe.


No doubt, these are my most beautiful shoes I've ever had, but I think it's not a surprise, because Louboutins are always perfect. Honestly I don't like to wear them on weekdays, but I couldn't help wearing these heels. Moreover this look was too simple for me(that I just can't stand), so I think it was a must to put on them.

I attached one of my favourite photo, that we look, we would understand, why Christian Loubouten is one of the most loved designer in the world.

1 megjegyzés:

  1. Szia!Először is: roppant csinos vagy:) új olvasod vagyok, fiú, remélem nem baj. Grafikákkal foglalkozom, szeretem a designt, tehát nem tudok valami mellett elmenni: zavaró, hogy a háttérben többször ismétlődik ugyanaz a kép. És még egy: a posztjaid jók, tartalmasak, sokszor humorosak is, de én sokallom a képeket. Tehát nem kell szerintem hátulról is többször lefényképezni, bár látványnak jó:) de ez csak egy tanács, nem muszáj megfogadni.

    VálaszTörlés