2011. július 16., szombat

























Hogy egy kicsit még jobban elmélyedjünk a color blocking izgalmas világába, elhatároztam, hogy összerakok egy még ütősebb (talán sokak számára már bevállalhatatlan) "szettet. Mivel nem tudok betelni a színek végtelen kombinálásával, nem is tudom, hogy fogom kibírni a tél szürke darabjait, bár a fall/winter darabokat elnézve, talán nem is lesznek olyan unalmasak a téli hónapok sem. A looknak az erős pink blézer és a hozzá társított narancssárga blúz adja meg a "durvaságát" (persze én ettől imádom), amihez muszáj volt egy szikrázó, vakító citrom szoknyát passzintanom.

3 megjegyzés:

  1. épp ezt akartam kérdezni, hogy honnan van a blézer! :)

    hasonló tűzpirosom van és imádom! a tegnap előtti buliban egy csajon is pont ilyet láttam, imádtam :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperjó összeállítás lett belőle és nagyon tetszik, hogy nude platformmal párosítottad.

    VálaszTörlés