2011. augusztus 16., kedd


SolarPower.









Amikor először egy vállfán megláttam ezt a ruhát, hát őszintén szólva nem az jutott eszembe, hogy én ezt valaha is magamra fogom húzni, sőt még elég erős nemtetszésemet is kifejeztem. Aztán teltek múltak a napok és én egyre inkább eljátszottam a gondolattal, hogy lehet mégiscsak nekem való ez a kis festményre emlékeztető "ruhácska". És aztán azt sem bírtam ki, hogy ne próbáljam fel...na végül így került birtokomba ez a vidám darab.
Természetesen a sárga cipő és a rózsaszín táska elengedhetetlen kellék, amiből a ruhához illő virágos karkötő sem maradhatott ki...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó ez a ruha, én szeretem a színes és festmény-jellegű ruhákat. Na meg néha direkt felpróbálok olyan dolgokat, amik vállfán nem kicsit "érdekesen" mutatnak és legtöbbször eddig jól álltak.

    VálaszTörlés
  2. Szép ez a ruha, tényleg:) A régebbi bejegyzések mögött mindig ott volt a ruhák listája is, nem lehetne ezt újra bevezetni?

    VálaszTörlés